Bära eller brista...

Godkväll!

Nu har jag skickat det sista...så nu är det bara att hoppas på ett bra eller bästa betyg. Hur skönt känns inte detta:) Nästa vecka blir det bara lite matte och avslutning på torsdagen...med ett långt och härligt sommarlov till den 17 augusti. Är fortfarande kluven med ett val av kurs till hösten, men att läsa vidare ser jag verkligen fram emot. Det är det roligaste jag har gjort på väldigt länge:)
Idag har Agnes haft bästa dagis-Lisa med hem efter dagis och de har haft jättekul...jag har solat och klippt gräset ännu en gång. Blir typ varannan dag klippning nu när mattan växer som mest. Imorgon tar jag fridag från skolan och på kvällen är det den årliga sommarfesten på dagis...och rävdräkten ska på i denna sommarvärme:)

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...