Regnig majdag...

Godkväll!

Har blivit lite dåligt uppdaterat idag...men jag har inte legat på latsidan:) Har börjat med min fördjupning, där jag kommer skriva om vindkraft och vindkraftverk. Var typ 17 (gulp) år sedan sist och kommer knappt ihåg hur man lägger upp arbetet.

Tiden går snabbt och vid 12 hämtade jag skatten och en dagis-kompis...har under eftermiddagen skickat iväg en LR-beställning och städat på ställen där det gärna blir ansamlingar med en massa skit. Efter fikat "somnade" jag vid matbordet och hade tur att kusin-vitamin ringer och väcker mig:) en kvarts vila var just perfekt för att återfå lite gnista...och när F kom hem passade jag på att gå en promenad och träna Snorren. Går riktigt fint (nästan hela vägen:)) och halva vägen utan koppel. Nu ska jag träna järnet hela sommaren och sedan vara med i lydnadstävlingen på klubben i höst...

Imorgon är det dagis och Campusdag...handla mat och på kvällen är det hundkurs-avslutning, så skatten får vara med F som måste jobba på kvällen. Tur att Vi är lediga på torsdag:)

Godnatt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...