Heldagsutflykt...

Hej svejs hemma i Svedala!

Idag (vår sista dag, snyft) har Vi, plus en annan familj och två till åkt på en heldagstur med longtailbåt...vädret har varit super-duper med underbar. Gjorde ett stopp på Kho Kradan för lite bad och for sedan vidare till Mook-ön igen fast på andra sidan. Kanonstrand och Vi slappade och njöt i fulla drag, vilken underbar dag:)

Nu är jag duschad och "fin" för kvällen...Agnes och F badar fortfarande...gäller att ta vara på varje minut in i det sista:)

I morgon är det hemgång och det känns förvisso helt ok, men Vi hade nog lätt kunnat vara kvar ett par dagar till...längtar faktiskt hem till lilla Glenna-Glenny och åka till Hjerberg`s å handla. Tänk att jag inte har gjort ett handtag på en månad, blir nästan mörkrädd när man tänker efter vad fort dessa veckor har gått. Nu känner jag mig utvilad och redo för dammsugaren och alla sysslor igen, hihi.

Kramar från oss!

Kommentarer

  1. Ja,och jobbet att städa Höken där jag tror det är jätte smutsigt och behov av lite vårblommor.Blir kul att komma till verkligheten.Njut av er sista kväll på Mooken och ta ett kvällsdopp för nu lär det dröja tills nästa bad.Då är det bara att packa ihop"bröten"för hemfärd,vi ses i morgon kväll.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...