Full fart...

Hej Onsdag!

Skönt att komma hem till ett blåsigt och påbörjan till vårigt Backåsen:) Känns skönt att var hemma, men det blir nog ingen mästerkocken för min del ikväll. Har en HEL del timmars sömn att ta igen...Har inte ens vilat mig en minut denna dag och hade inte räknat med att göra det heller förresten:)

Snälla mamma kom och hämtade oss på Landevetter (efter att ha suttit i bilen typ halva natten, stackars min lilla fina mamma:)). Hur som haver med en stark hunger, åkte Vi till Vårgårda Rasta och åt en riktig Svennefrulle, Gud sååå gott! Åt så buken stod åt alla håll och kanter...fil med musli, mackor, ägg, falukorv och en annan massa gott. Har levt på bacon och omelett med pannkakor i fyra veckor...snacka om att det var gott med en "annan" frulle:)

Pappa stod så fint parkerad hemma och fick en efterlängtad kram...jag hoppas att min lilla Glenna-Glenny blev lika glad att se mig, som jag blev att se henne:)
Nu är väskorna uppackade och tvättmaskinen går varm...lovade ju Morv-borv hemmagjorda tjobbler, men det får helt enkelt bli imorgon...ikväll blir det nog havregrynsgröt och painrich.

Jag och lilla har redan hunnit handal på Hjertberg och det var en upplevelse med en hel "sminkhörna"...börjar likna ICA-Maxi mer å mer. Nu är kylen uppfylld vill jag lova och i morgon kommer fina pappsen hit på middag. Nu ska det ätas, mina köttbullar, stekt kolja, tacos, oxfilè...You name it! Blir INTE kyckling och LIS på ett tag i allfall:)

Adios!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...