Doktor Burr...

Yes, nu är ordningen återställd och den hungriga svältaren får ÄTA igen...måste ändå säga att undersökningen hos Dr. Burr som jag visste är  s å d ä r  rolig, gick ändå ok. Av 4 närvarande sköterskor, var 3 ansikten kända sedan tidigare, coolt va?! Hade varit lite trevligare att träffas under andra omständigheter:)
Hur som helst...jag behöver INTE äta cellgifter (på ett tag i alla fall) utan ska knapra vidare på de tabletter som jag tagit nu tills nästa kontroll om ca 6 mån. Hurra, vad glad jag blev, solresorna är räddade:)

Agnes gick heldag idag på dagis och hämtades sedan av snälla mammsen, som även bjöd oss på en mycket god och uppskattad kvällsmat. TACK, snälla mamma!

Lill-Morven har nog varit lite orolig för mig (inte konstigt med alla turer till hospitalet) och när hon skulle sova, ville skatten att vi skulle kramas i hennes säng...då kom det några tårar och hon hade tänkt på mig. Min lilla Morv-borv, du är bara för gullig...

Nu längtar jag tills imorgon, då Vi ska hämta min KYN 008, Weeeeiiii, ska bli så spännande...

Nöjda och Glada Kramar!

Kommentarer

  1. väntar tålmodigt på bilder av bilen.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Hämtar KYN vid 16-snåret...bilder kommer vill jag lova!

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...