Årets första Juweltur...

Hej!

Denna fina och soliga Torsdag har jag hunnit med en hel del och det känns riktigt bra:) Först städ på Höken sedan städ hemmaoch  med rena sänglakarn hoppas Vi sova som kung, drottning och prinsessa i natt:)

Efter fikat tog Vi en tur till finaste lilla Juwel...Morvel fick välja om det skulle ridas eller köras och lilla valde körning *Jippy*. Det är såååå kul...jag blir som en liten barnunge på nytt och Juwel var med på noterna. Agnes sa; "är det inte ljuvligt mamma?!" Jo,det är helt ljuvligt min lilla Morv!!!
Medan jag mockar och förbereder Juwel har lilla fullt upp med de tre svarta katterna och jag kan lugnt säga att de bärs mer än vad de går själva...tyvärr fick en katta en rejäl uppkastning och jag kan inte påstå att matlusten kändes så skarp efter detta:)

Idag blir det ingen 5:a då F är på möte ikväll...känns genast bättre när det finns en orsak till att träningen plötsligt blir inställd.
Hur fort har denna vecka gått? Tänk imorgon är det redan fredag igen...

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Jag måste få vara med någon gång när ni är ute och kör. Om inte bara så jag får sniffa lite häst.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Du MÅSTE bara vara med. Det är så himla kul.

    Kram till Dig från Mig!

    Ps) Nu har jag fått tid för min Roliga undersökning...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...