20 april och klippt gräset...

Hej fina Onsdag!

Måste vara rekord eller? Undra om Vi klippt gräset tidigare? Hur som helst är det ganska rogivande att gå och strosa i en lugn takt bakom detta vrålåk:) Egentligen skulle man räkna ihop hur många gånger man klipper gräset under en säsong (big joke:))

Cajsa har varit med och hämtat min lilla påskkärring idag oxå...sminket sitter fortfarande på plats förutom fräknarna som dock blivit lite "större". Höna-Pöna hade varit på besök och de hade druckit påskmust (inte Morv-Borv som gillar vatten, bättre...dä du Gisela:)) och ätit påskgodis (tyvärr Gisela, men detta åkte dessvärre ner i lilla`s lilla mage:))

Nu ska jag ta på mig finstassen och så småningom bege mig till Madeleine på symöte.

Hej så länge!

Kommentarer

  1. Ordet symöte,jag bara undrar hur det går med virkningen.//mamma

    SvaraRadera
  2. Går alla tiders...för jag vet inte ens vart virkgrejerna ligger.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...