En lång dag till ända...

Godkväll!

Nu står min nya fina "lilla" (10% större än Nisse) KYN så fint i garaget. Gick som ett spjut hem och den luktar sådär "ny" inuti. Känner mig helnöjd och jätteglad!

Väl hemma var det bara att börja klippa gräset...växer så det knakar och färgen blir bara grönare och grönare. Nu är det så fint ute...Agnes tvättade sin cykel och Vi gick inte in förrän 8. I morgon är det ledig dag och Vi ska åka till härliga Smögen...att jag (och morven) längar dit, känns som evigheter sen sist. Klanen Ulf, Sabina, Emil och Cajsa ska oxå dit, och på vägen hem idag berättade "stora" Cajsis att hon skulle få gå alldeles själv till Sjöstjärnan och handla leksaker (så klart). Ni må tro att lilla fick storöga som hon spände i mig:) Tycker ju att hon oxå är stor...

Blev att jag och Agnes kollade på ett program om förberedelserna inför bröllopet i morgon mellan Prins William & Kate. Agnes är lika uppi med kungliga bröllop och hennes kommentar var; "mamma ska Du vara lika ledsen som förra gången?" Nä, min skatt, inte som när Victoria & Daniel gifte sig...
När de visade prov på "kungliga tårtor" tyckte lilla att den såg alldeles underbar ut...ja, du morven, det är inte vem som helst som får sätta tänderna i den tårtan:)

Blev en sen kväll idag igen, men har å andra sidan fått gjort en hel del oxå. Tur att dygnet har många timmar och nu framför allt så härliga kvällar.
Kram och Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...