Stolt mamma...

Tänk vad stor min morv har blivit:) Gymnastiken gick galant (brås förstås på sin gymnastiska mor:)) och jag satt där så stolt och bara tittade på fin-fina lilla goa morvel...
Alla andra barn hade fina gymnastikdräkter/shorts och "naturligtvis" vattenflaska... ja,ja vilken mamma man är va, tänker inte längre än näsan räcker (och den är ju relativt kort), men som jag sa till lilla, nästa gång då ska mamma Ylva både bunkra upp med gympadräkt och vattenflaska. Alla är vi "barn" i början, eller hur?!

En annan trevlig nyhet att förtälja är att jag är på G med en ny förkylning, Yes va kul.
Efter dagis åkte jag och Agnes till djuraffären en sväng innan vi skulle hämta Emil och Cajsa. Vi hittade jättegulliga undulater och då berättade jag när Uffe-Puffe hade lilla Putte som kunde prata så bra. Vem tror Ni vill ha en undulat??? Kollade pris på en bur och undulat och det ligger på ca; 1500:- + diverse tillbehör och mat, urk vad dyrt.

Thing thong!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...