Kören...

Hej svejs!

Då var det redan onsdag och vi ska snart åka till kören (igen)... dagarna eller rättare sagt veckorna bara rusar i väg.

Har krattat lite löv idag och får fortsätta med trappuppgångarna i morgon. Var hos optikern och ska prova ett par "nya" linser som jag ska hämta nästa onsdag. Har lite brytningsfel och med de linserna jag provar nu, så blir inte skärpan tipp-topp, men vad skam gör det egentligen:)

Agnes sitter för tillfället och skriver/ritar brev till Fam.Ekholm, gulligt va?!

Jag måste aktivera mig med något snarast, då jag halvt som halvt satt och sov när vi fika... morven tyckte jag skulle sova lite i soffan... men då kan jag garantera att vi "sover" över kören:)


Hej så länge

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...