Stolt Agnes...

God kväll!

Ni må tro att min lilla Agnes var stolt när gymnastik-stassen var på...tyckte hon var så fin:) Redan vid tre-tiden frågade hon, "när ska Vi åka". Gymnastiken slog verkligen ner som en bomb och hon trivs som fisken i vattnet. Måste nog erkänna att jag tycker det är lika kul själv... missuppfatta nu inte och tro att jag utför några uppmjukande övningar. Nej, jag sätter mig skönt tillrätta på min breda bajlåda och pratar "skit". Det är ju rena rama kändispartajet och idag har jag träffat "mammor" som man inte har pratat eller sett på åratal. Lite pinsamt när ens dotter kommer och säger; "mamma kom och kolla vad jag kan hoppa"

Idag har jag förövrigt varit och tagit bort penga-pung stygnet och även städat en trappuppgång. I morgon väntas linskoll hos optikern och mera städ...

Nu blir det att slappa lite i soffan innan sängen kallar:)
Många kramar!

Kommentarer

  1. Jag som trodde du gjorde piruetter och allt möjligt.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Tror jag det:) Kul att det finns förhoppningar... även för MIG!

    SvaraRadera
  3. Finns det inte gymnastik för vuxna. Jag tror att vi båda skulle göra oss bra i rosa gymnastikdräkter.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...