Späckad dag...

Hej!

Då var denna dag till ända och det har vekligen gått i ett... blev lite sovmorgon och sedan ville Glenn ut en stund, så Vi blev försenade (fniss) till Rackeby. Efter maten åkte jag och Agnes till till våran nya favvoaffär, nämligen Djur-Magazinet:) Blev en och annan ny leksak till Glenn samt lite foder och godis.

Väl hemma kom moffa hit på en liten fika och Agnes följde sedan med hem till moffa eftersom jag skulle ha lektioner.
Eftersom det blåste (härlig) storm ute så tog jag på mig några extra lager kläder, men väl framme började det även regna, jippy... frös som f..n. Lektionen gick riktigt bra och sedan var det bara att åka hem för att "dra" på sig den gamla hederliga vinteroverallen, innan det var dax att åka till Anne. Så skönt att slippa vara blåfrusen...

Sen drog jag raka vägen till mamma för att hämta morv. Tack för barnvaktshjälpen, mamma. Desvärre har jag fortfarande en liten vaken Agnes brevid mig, så undra hur trött hon är i morgon:)
Känns som jag är töttare än lilla:)

Förresten så har lilla Glenn badat i diskhon idag, gulligt va?! Och det mindre gulliga var att hon "råkade" lägga en lite överraskning på min skjorta och trampade omkring...

Nu måste jag få Agnes att sova.
Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...