Förkylning och Glenn-bur...

Hej lördag!

I dag fick det bli en liten springrunda efter frukost... gällde att passa på innan F åkte i väg på uppdrag:) Lill-morven har fått en förkylning som säkert startade upp efter "långbadet" igår.

I eftermiddag ska vi kanske åka och kolla på en "ny" eller i alla fall större bur till Glennsan. Glenn har tyvärr inte varit på något toppenhumör idag. Blev visseligen några pussar, men även ett och annat tjuvnyp... F fick sig ett rejält nyp i läppen som blödde lite. Man kan ju inte alltid vara på topp:)

Jag måste kolla Boon på tv4-play, då inspelningen inte funkade, Grrr. I dag skulle jag nog kunna bänka mig vid Tv`n och bara kolla film känns det som.

På torsdag kommer AG`s städ/fönsterputs till MIG och putsar mina fönster. Har haft lite ångest ett tag över de randiga rutorna, men nu ska det bli ändring på det... har även haft en lite latmask som har krupit ut varje gång tanken har kommit om att gå ut och putsa. Det är alltid jobbigt att bekänna, men nu gör jag det:)

Slappa LördagsKramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...