Kören och dagiskväll...

Hej!

Nu är vi hemma efter föräldraträff på dagis... startade upp med Bettan`s hembakade bröd och kaffe. Därefter blev vi föräldrar uppdelade i fyra rum, där varje rum hade ett mål som dagis eftersträvar. Vi fick sedan diskutera och skriva ned vad vi kom fram till "runt" detta mål, som sedan avslutades i en gemensam grupp, där alla grupper fick redovisa "sina" mål... En jättetrevlig kväll med ett bra tema.

Lill-morven har varit hos klanen Djerf och jag tackar å bugar för hjälpen. En annan lite lustig grej var när jag och F skulle åka från dagis så visade utomhustempen i min bil +48 grader... jag har kollat rätt och vi startade om bilen, men det visade fortfarande +48... Roligt, nej. Bajskorv...hoppas att det går att åtgärda på ett mindre smärtsamt sätt:)

I dag när Agnes var på kören så satt jag utanför "körrummet". Fatta vad stor min morv är... hönsmamma Ylva fick sitta lyssna utanför:) De sjöng så fint alla barnen...

Nu ska jag kolla på boooon som fick bli inspelat idag.

God kväll!

Kommentarer

  1. Nog för att jag älskar värme men 48 är lite i varmaste laget.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Samma här... i dag var den som "vanligt", spooky bil, eller hur?!

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...