En ganska rolig dag...

Hej torsdag!

I dag har det fått bli städ och tvätt (kanske) inte så kul, men tyvärr nödvändigt, speciellt nu när vi har lilla Glenn:) Måste bara säga att VI har fäst oss massor i lilla söta Glenn. Tro det eller ej, men igår och idag har jag fått en massa pussar... nu är halskragen en minne blott. Jag är alldeles kär i detta lilla liv:) Mindre kul var det när Rikard ringde från SEB... Glenn HATAR när man pratar i telefon och bara hängde sig i örat... Aj, ropa jag och fick säga till Rikard att jag återkommer i morgon, då jag har en liten ilsken undulat hängande i mitt ena öra:)

Efter ett samtal med mamma som behövde en extra nyckel till Smögen, så beslutade vi att jag och morv skulle åka och möta upp pappa efter halva vägen. Jag fixade till en snabb linskoll innan jag hämta morv på dagis och det var inte så konstigt att jag sett dubbelt... jag hade växlat linserna, bra va?! Typiskt mig:) Nu ser jag riktigt bra...

Jag köpte med lite färdkost till mig och lilla, bestående av smörbulle och negerboll. Efter vi träffat pappsen och lämnat nyckeln, så stannade vi till på Överby. SHOPPING... Yes!!! Bara jag och morven = Ingen F = HANDLA!!! Först ut fick bli lite kläder till lilla, sedan det traditionella besöket hos BR, där jag inhandlade en adventskalender. Ska bli så skönt att inte behöva fixa och trixa med alla dessa små 24 paket själv. Känns som jag ligger ett steg före nu:)
Avslutade med att handla lite mat på ICA Maxi som är en jätte allt i allo affär, känns som de har allt...

Nu är vi hemma och har ätit köpmat från grillen. Nu vankas morvdusch och sedan Robinsson. Jag längtar efter att känna mig klar och bara softa i soffan, me like.
I morgon ska jag å Agnes åka till Skövde Arena och bada. Agnes har längtat hela veckan.

Kram från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...