Vilken pruttdag...

Operationen har blivit inställd och JAG och S.S är hemma igen:) Ja, man tror inte att det är sant... tyvärr blev op. före mig större än befarat och den drog ut på tiden (skulle tydligen operera hela kvällen), ett som är säkert är i alla fall, tur att man inte är kirurg:)

Nåväl, visst känns det rejält pissigt och jag som hade planerat allt in i det sista. Kanske på ett sätt var bra med en veckas framflyttning, då jag känner mig sämre med förkylningen och halsen känns mer eller mindre helt flådd.

Tycker mest synd om våran bästa lilla morv som var preparerad ut i fingerspetsarna och där mamma kommer hem i samma skick som när hon åkte:) På vägen hem när min bästa F hämtade mig och jag ÄNTLIGEN fick MAT, så passade vi på att köpa en present som vi visste att morven önskade sig och Ni må tro att ögonen var stora när paketet öppnades:)

Nu ska vi mysa i soffan och kolla IDOL.
Kram från mig och en S.S som inte vill överge mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...