Vila och kör...

God kväll i stugan!

I dag har jag i stort sett vilat mig soffan näst intill hela dagen... tur att lilla är på dagis lite mera denna vecka, för jag är inte speciellt rolig:) Var bara tvungen att gå ut en sväng i det härliga höstväder som vi har. Det är bara att njuta och andas in, samt beskåda alla vackra färger hösten har att erbjuda. En dag som denna, då är nog hösten min favvo-månad...

Efter dagis åkte vi bara hem en sväng innan jag och morven begav oss till Kyrkans gård och körsång... jajamen, Agnes har varit på sin första körsång`s lektion och tyckte det var jättekul (hon har ju att brås på menar jag:)) Så varje onsdag mellan 16.15-16.45, så blir det sång för hela slanten. Annette som håller i "lillkören" har ett beundrandsvärt engagemang, ett stort + till dig.

Nu är min snälle F och handlar mat (var väl 1 år sen sedan sist, då jag oxå var op.) har skrivit en lista så detaljerat jag bara kan...
I kväll blir det färdig-grillat och pommes.

Kram från oss!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...