Gardinmätning...

Hej fina söndag!

Nu har min snälla lilla mamma varit här och mätt mått till nya gardiner som hon ska sy till mig. Vilken tur jag har som har en så duktig symaskins-mamma, när jag själv är handikappad vad gällande allt i syväg:)

I dag har jag lite feber och känner en kall kår genom kroppen i fall jag måste åka tillbaks till mitt andra hem. Bajskorv.......(lite bättre att uttrycka sig så än att svära, eller hur?!)

Ska försöka gå ut en sväng och få en nypa frisk luft... vill bli gamla vanliga Ylva NU:)

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Hej Gumman!!!

    Skönt att vara hemma förstår jag!!!

    Hör av dej när du orkar.
    Vi saknade er på Stadt i fredax, där var det jättekul!!!

    Många Kramar Annika L

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...