Bakterifri...

God kväll!

Känner mig som en ny människa efter en dusch med descutan:) fick bli vanligt schampo och balsam i alla fall om det över huvud taget ska vara möjligt att dra en borste genom håret.

När det var dax för sprutan blev det som för en ca, 5 år sedan... jag satt och försökte "pricka" rätt och det slutade med att F fick sticka... tänk vilken hare man är:)

Nu är det verkligen nedräkning och det känns helt sjukt att jag nu förhoppningsvis (skeptisk som jag har blivit) ska bli väck med S.S. Ni anar inte vilket glädjesprång jag kommer att ta om allt nu går vägen:) Jag lovar att skrika Yes, så att hela KSS kommer att skaka.

Hör av mig så fort det går och möjlighet finnes, tänk på mig i morgon.

Kram från mig och stumpen!

Kommentarer

  1. Du brukar klara svåra situationer du är så stark.Vi tänker på dig hela dagen kram Sabina

    SvaraRadera
  2. Vi Tänker på dej Gumman!!!!

    Stora Kramar från Fam Linder!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...