Optiker...

Hej fina måndag!

I dag vaknade vi vid halv nio. Valkvällen slutade inte riktigt vad vi önskat, men nu håller vi tummarna för "bra" lösning:)

I dag har jag varit och provat ut 2-veckors linser och ska tillbaka om tre veckor för att göra en ny koll. Nu förstår jag begreppet; "att man blommar ut med åren" för min syn har visst blivit bättre, så om några år kanske man inte behöver varken glasögon eller linser:) Fast å andra sidan då kanske det i stället är time för de berömda läsglasögonen... tiden får utvisa.

Nu gör jag ett nytt försök på att förbereda mig för op. imorgon... har en hel del att tvätta och dammsugaren ska snart få sin beskärda del:)


Kram från mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...