Klara för idag...

Hej onsdag!

Då var vi klara för idag... vill säga hämtat Agnes på dagis och Cajsa från skolan. Emil åkte med Sabina för att kolla på skor.

Var klar "redan" vid 13 på KSS, så jag åkte hem med mat till mig och sjuka F innan jag hämtade barnen.
Nu hoppas jag "verkligen" på att op. kan genomföras och att jag inte ska bli sämre:) känner mig mentalt inställd och vill inget hellre än att det kan få bli ett slut på denna historia:) De har tagit en snabbsänka för att kolla och är den för hög eller att jag blir sämre så flyttas op. fram.

Kan ju säga att det kändes si och så att komma tillbaks till kära avd.71...gick en kall kår genom hela mig.

Agnes får vara hemma i morgon från dagis, då det var två som hade spytt hemma... börjar redan denna mysiga åkomma. Om det nu blir op. så behöver inte jag vara där förrän på tisdag morgon.

Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...