Skövde...

God kväll!

Fick bli en tripp till staden Skövde idag. Regnet bara öste ner så min fötter är numera svarta av skorna... har i alla fall köpt nya solbrillor och ett startpaket med linser:) det var nog 12 år sedan jag hade linser sist och det känns kul att kunna byta solglasögon ibland oxå.

Nu väntar jag på att F ska komma tillbaks från sin promenad innan det är dax för min springrunda... ROLIGT!!!

Tack kusin-vitamin, vad du är snäll och tänker på mig... funderar om jag ska plocka upp dig någon dag... står du på det vanliga stället???

Jag har haft en jättebra födelsedag med min fina lilla familj:):)
Kram från mig!

Kommentarer

  1. Samma hörna som alltid. Och jag skulle hemskt gärna bli upplockad, för en lunch, kanske?!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag var och skulle gratta dig när jag lagt ut
    kräftmjärdarna,men det var låst och ingen öppnade så det var bara att cykla hem igen men grattis i alla fall.
    Pappsen

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...