Cirkusdag...

Hej molniga torsdag!

Sitter och surfar lite innan jag ska påbörja middagen... vaknade som en väckarklocka vid 8:a och gick den sedvanliga promenaden. Tre dagars motion sedan blir det semester några dagar... hur ska det då gå med min motion??? Får hoppas att de har ett välutrustat gym:) Gick Ni på den lätta? Jag i ett gym... Not! Nu ska det slappas och vila sig i form... min nu mera välsvarvade kropp (hi,hi) kommer återigen bli lös och degig:)

I kväll ska familjerna Hilbillie`s gå på cirkus och det ska faktiskt bli riktigt trevligt. Kommer inte ens ihåg när jag var på cirkus sist... har tänkt att starta upp med matintag på Mc och sedan vidare till cirkusen. Agnes har längtat flera dagar nu:)

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Jag vet två till som väntar och som har sett cirkusvagnarna i dag på morgonen.Cajsa hoppas att det är hundar med.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...