Dagis, städ och ICA...

God eftermiddag!

Idag har Agnes varit på dagis... F fick rycka in och jobba lite medan jag passade på att städa på Höken. Hon var överlycklig och hoppade ur sängen i morse (så roliga är jag & F med andra ord:))
Efter dagis for vi till ICA och handla mat. Agnes har valt maten jag ska göra till kalaset på lördag... (av två möjliga alternativ)
Har nu fikat och morv-borv sitter med en pysselbok som hon fick i söndags. Jag själv har stora planer på att gå min lilla promenad inna det är dax att påbörja lite kvällsmat... lilla har valt och det blir tacos:)

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Morv har bra smak, vi äter tacos minst en gång i veckan. Men i kväll blir det hamburgare och klyftpotatis på Bengt-Bremsgården.
    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...