En dag på Cypern...

Nu är klockan strax halv tolv och lilla morven somnade på vägen hem från våran sedvanliga kvällspromenad:) därav blir det inga bilder ikväll
utan vi lägger upp dem under frukosten i morgon.

Idag har Agnes kört hela dagen och vid kvällsmaten gick ögonen i kors, men med lite lek och stimm på scenen så kom hon in i andra andningen.
Under eftermiddagen var miniland öppet mellan 15-17 och hon var där hela tiden... ett litet avbrott från sol och bad var nog skönt. Sedan
var det bad igen tills vi gick till rummet och gjorde i ordning oss för 18:00 var det time för minidisco... och i dag var Agnes vaken och fit
for fight:) Dans i en halvtimma innan maskotarna Lollo och Bernie dyker upp för att dansa och krama om alla barnen. Nu är det Lollo och Bernie
som gäller!

Efter buffèn (som är över förväntan:)) gick vi som sagt ut en sväng på stan och checka läget, eller ska man säga "föräldrar på stan":) Idag
har det blåst en del och det fläktar helt underbart. Vi mår som Vi förtjänar och njuter varje dag. I morgon får det nog bli havet och vi ska
gå strandpromenaden åt andra hållet för att testa en ny strand.

God natt!
Ps) Att vi har "svullnat" upp av värmen (eller har det blivit för mycket mat) Mina vader är som svullna falukorvar:)

Kram från oss!

Kommentarer

  1. Här ska vi snart spisa lunch som blir falukorv eftersom jag är hemma från jobbet idag och inte orkar så värst mycket.Jag avskyr att ha ont i halsen.Hoppas jag mår bättre imorgon.Ulf har också fått en släng av förkylningen,Annars är det bara bra här förutom att det har regnat massor i natt så vår framfartsväg syns inte.Jag ska kolla till dina blommor ikväll men jag tror inte att de som är ute behöver något.//ASD

    SvaraRadera
  2. Fredag kväll;Har spisat kräftor med rostat bröd och ett gott vitt vin till.Nu är Sture ute och byter tork och när han kommer in blir det kaffe.Min förkylning är något bättre men är mycket tät i bröstet så jag har letat fram gammal Bricanyl.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...