Lovely sunburning...

Hej alla fina!

Nu ar vi tillbaka:) Internetet funkar bajs helt enkelt, men jag ska forsoka skriva nagra rader med detta "murat"-tangentbord, dar det mesta star pa ryska...

Vi har det sa varmt ligger nog narmare 45 grader, sa grisflasket pa oss kokar fint:) I dag har vi varit ute pa en katamarantur och badat i ett himmelskt blatt vatten, helt underbart. Morven tycker att vi ska aka till Cypern nasta sommar oxa... inga daliga krav varan lilla morv har.

Vi har varit pa lite olika strander och bla, favvon Nissi och da passade vi pa att visa lilla var vi bodde nar vi var har for tre ar sedan. Agnes sa till mig: vilken tur att jag foddes sa jag kan vara med pa mesester med Er...

I kvall har vi varit och atit pa KFC Kenntucky Fried Chicken, mums!

Agnes har fatt valja tva ringar och ar sa nojd...

Massor av varma Cypriotiska kramar fran oss!

Kommentarer

  1. Mmm med KFC. Det äter alltid vi när vi är i USA.
    Kan inte fatta att ni redan kommer hem i morgon, solbrända och utvilade.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Välkomna hem,jag tror att ni tar med er det fina vädret.För de har visat bättre väder här också om det stämmer.//ASD

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...