Lunch...

Hej svejs!

Har nu spisat i oss "lite" lunch och morven å F är på väg till miniland som har barnaktiviteter klockan 15:00. Agnes är i sitt esse och har en hel drös med ungar att leka med:) I dag fick det bli poolen eftersom min å F`s rygg är lite småbrända... I kväll är det minidisco med Lollo & Bernie igen:)

Vi kan som sagt inte klaga på värmen då det var 34 grader vi 9-tiden och nu steker den på som aldrig förr... gott dä:) Börjar bli fint grisskär med en och annan fräkna...

Hoppas allt är bra hemma och att det blåser som bara f..n:)
Kramar i massor!

Kommentarer

  1. Förstår att ni inte längtar hem. jag har precis önskat Lundgrens trevlig resa. De har nu 13 tim och 40 minuter till avgång. Inte utan att jag är lite avundsjuk på er alla även jag haft mitt.
    Lite solbränna skadar inte, det blir ju brunt och snyggt efteråt.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Här är det som vanligt regn och BLÅST som vi älskar.Har oturligt blivit vrålförkyld och ska vara hemma imorgon från jobbet,men det går nog snart över.Bada och njut för här går vi med höstkläder nu.Har åter kokat kräftor som vi ska ha till helgen.Kram från ASD till er alla tre.

    SvaraRadera
  3. Hej på er!
    Kan inte säga annat än att det låter underbart med sol, bad och värme.

    Själv har jag haft jeans på mig idag, första ggn sen i våras. Förkyld och ont i halsen har jag oxå :( Tjejerna har börjat skolan med liv och lust. Det är bra. N har redan jobbat 35 timmar denna veckan... har knappast sett honom.

    Njut nu av er goa semester. Vi ses och hörs. Kram från Vinninga

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...