Jobbdag...

Hej fina fredag!

I morse var jag "återigen" uppe med tuppen (nästan) och gick min lilla morgonpromenad... har nästan blivit värre än pensionärerna med att vara ute i tid:)

Snälla mammsen bjöd oss på middag och Agnes var med upp för att leka med Cajsa. Själv passade jag på att åka och städa på Höken. Har medvetet dragit på det några dagar eftersom vi inte är hemma nästa vecka...

Fick min "lilla" plastklocka på posten (tradera-auktion) idag:) en riktigt skrikgrön färg... lyser fint på en blekvit handled vill jag lova:)
Sitter nu bara och småsurfar lite innan jag sak fixa lite fika till Cajsa å morven.

Hej svejs!

Kommentarer

  1. Din blekvita hand kommer snart att få sin färg. För nu är det nära, nära.
    Jag ringer i helgen.
    kram H

    SvaraRadera
  2. I alla fall lite mera fräknar:)

    Kram E.S.L.Å

    SvaraRadera
  3. en slug liten åsna????

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...