Tummen upp och tummen ner...

Godkväll Torsdag!

Och jag kollar fotboll igeeeen, är det inte fantastiskt🤗
Håller egentligen på Tyskland, för att greppa det sista halmstrået för att hålla mig kvar i tävlingen, men det ser liiite mörkt ut...

Har städat idag och Lilla har varit på lantgården. Imorgon är det sista dagen och sedan är hon nog nöjd med sitt "liv på lantgården". Idag har de pysslat med små-hästarna och de har burit hö till hagarna. Är så nöjd med 4H och ungarna får lära sig en massa matnyttigt som är en självklarhet för en annan.

Har varit på klubben och tränat agility med mina fina vänner☺. Tyvärr gick Lilleman inte på topp - osäker och tappar farten direkt. Jag gjorde några dåliga slalom visningar och Lilleman blir direkt osäker. Nu har jag brutit ihop och tar nya tag - åker dit imorgon en sväng innan jag hämtar Lilla.
Börje däremot var riktigt duktig👏, glad och lycklig. Jag stod över gungan helt och hållet (vill inte göra han mer osäker. Får ta den i vinter) och slutade när det gick som bäst, bra Ylva🤗

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...