Soft morgon och vuxen Ylva...

Godmorgon Tisdag!

Prata om att vända på dygnet...lägger oss vid "agent 007, med rätt att döda tiden" och sover till 08.00 - jag som alltid brukar gå upp 07.00 (sommartid) och går morgonpromenad med pöjka☺
Aldrig för sent med förändringar eller hur?

Återigen en mulen dag med regn⛆ i sikte. Kan meddela att Ylva är liiite sugen på en tripp till medelhavet🌝

Lilla sover och Freddan har åkt till Skövde. Jag längtar nog mer än Freddan tills nästa vecka, då han får sin nya fina bil - jag älskar nya bilar🚘
Har snöat in mig på husvagnar den sista tiden och hittade en modell som tilltalande mig...kollat och jämfört massor, men nu har jag bestämt mig att det blir ingen husvagn tyvärr - helt och hållet mitt egna beslut.
Ibland är det tur att jag har Freddan som styr in mig på rätt spår, annars hade jag säkert haft både båt, fly och husvagn samt ett par hundar till😱

Har ätit frukost i min ensamhet (om inte 2 tiggiga hundar räknas). Funderar på att frisera pöjka, så att de är fina till helgens tävling☺ 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...