Galenskaper på G...

Godkväll!

Då var Ylva, Agnes, Lilleman & Börje installerade på Kungälv camping🤗 (läs; har backat, dock lite snett🙈 och Agnes tycker att jag är pinsam och svetten har runnit ur armhölera på mig🙊). Men med skylten, "Nybörjare på camping med husvagn" så ska det nog gå vägen ändå😂
Nu lite god mat på Fars hattar och sedan Allsång på Skansen🤗. För tv'n är på plats tack vare min händige Fredda❤. Tror att camping-livet kommer att bli kanoners👍😄
Nu ligger Vi äntligen nerbäddade efter att ha involverat halva campingen i att få vagnen "rak", så att vattnet kan rinna ner😄 Nr.19 & 20 på Kungälvs Camping rekommenderas inte😂 (jag har nr.19). Super-duper-gulliga karlar har hjälpt mig och håll nu i Er, men den ena av dem berömde mig och tyckte jag var en jävel på att backa - Yeeeees💪👌👏
Jag blir nästan full i skratt åt mig själv för alla galenskaper som händer mer eller mindre hela tiden😉😂

Godnatt på Er❤

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...