Tagga om efter en varm dag...

Hej Torsdag!

Var på väg att skriva fredag först och vilken tur att det bara var torsdag, så att man hinner reparera allt dåligt som inte satt idag😣
Lilleman har (haft) en liten formsvacka och ändå fortsätter jag i samma lunk och hoppas på tur. I första agility loppet gick det så illa och dåligt kört av mig - kan lugnt meddela att denna sport är låååångt ifrån lätt😥. Besviken och skäms-mössa på, så gäller det att ladda om i denna värme. I hopp loppet känns det lite bättre och han håller nollan till tredje sista hindret och där springer han mellan två makaron tunnlar, fattar Ni hur surt det kändes😭. Blev således en 5:a istället för 0:a och det var endast 3 nollor av 95 starter...prata om stolpe ut i varenda jä*la hopplopp där jag behöver och VILL HA pinnar.
Nu tar vi nya tag tills imorgon och jag ska belöna i agility loppet för att bryta trenden och få upp farten igen, tralalala 🙂

Den som säger att agility är lätt, ska jag strypa långsamt🙄

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...