4H och fönsterputs...

Godkväll Tisdag!

Lugn och skön dag - same, same☺. Jag njuter av lata och sköna dagar...

Freddan körde Lilla till lantgården och jag levererade min först sålda pryl🤗. Yeeeees, plötsligt händer det och nu är bilbarnstolen såld👏. Inga stora pengar, men vi blir av med skiten i garaget (läs; Freddan's sida är överbelamrad till max och om 2 v kommer äntligen hans nya bil, jipppy hurra, är så glad för Freddan's skull❤

Långpromenad med pöjka och fönstren är putsade. Innan jag hämtade Lilla, gjorde jag mig ett besök på Netto. Har blivit nya favvo-affären under dessa 2 veckor som Lilla har varit i Råda🙄

Idag har Lilla tränat Börje. Han var väldigt fundersam, varför står stor-matte vid sidan😕...var tvungen att göra en turn-over och få tillbaka lite glädje igen och Lilla blev överlycklig🤗
Börje har tappat stinget och är inget glad över att jobba med mig för tillfället, så nu lägger jag gungan på is ett tag😣

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...