Operation röjning och övernattning...

Godkväll Söndag!

Denna helgen kan nog sammanfattas med ett ord - garageröjning...
Fy sjutton vad skit lumparen (läs; Freddan) har samlat på sig, men nu har han äntligen gått med på att slänga sina slalomskidor från sena åttiotalet🖒

Igår sanerade vi mattor efter fri-bajsaren och jag ber nu till högre makter, att den lille skit-högen ska hålla tarm och spruta i schack.
Fick finbesök av Freddan's jobbarkompis - härligt avbrott i röjningen och lite gofika smakade gott☺

Lilla hängde med kompis-Ines och lite senare skjutsade jag in Lilla till kompis-Agnes. Hem och vi fortsatte i garaget, tralalala...Lilla ringde och ville ha lite "övernattningsprylar", så åkte ner båda 2 och efter att ha varit med grejer hos Agnes & Agnes, så åt vi thai-mat på Ha Long😋

Idag har jag tränat agility på förmiddagen med mina agility-nörds-vänner och hämtade Lilla på hemvägen. Har sedan röjt i garaget nonstop med avbrott för mat. Men nu börjar det likna något och jag kunde köra in min bil igen👌

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...