Laddar, förberedelser och packa om...

Godkväll Söndag!

Trött - nöjd - lycklig🤗
Känns fantastiskt bra och så kul med The Blue...
Men jag måste erkänna att jag var lite sket-i-byx, när vi skulle åka. Gick finemang att köra och väl framme kom hela härliga Tidaholms-gänget, så jag kom fram till vår plats utan att backa😉
Mysig kväll med alla goa agility-nördar samt smakfulla räkor i massor.

Dagens resultat är väl inget att skryta med och framförallt är jag väldigt besviken på mig själv😡. Sista loppet var han grym och jag gör ett för sent byte, vilket resulterade i fel tunnel ingång, så förbannat onödigt - hade annars varit ett lopp med pinne-feeling...
Men som vi säger, det är alltid något och det är ingen lätt match alla gånger.

Nu laddar Vi om, packar husvagnen och drar till Kungälv på tisdag. Blir lite mera packning i form av kläder och föda eftersom vi blir borta i nästan en hel vecka, tralalala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...