Nedräkning...

Godkväll!

Tänk att imorgon har lilla skolavslutning och avslutar därmed årskurs 2 ☺☺☺

Sedan väntar ett 10 veckors långt sommarlov och jag har heller inte många dagar kvar nu, tralalalala
Denna veckan känns lite halvt som halvt körig, så när torsdag kväll kommer, lär jag vara helt sluuuuut...

Idag slutade jag lite tidigare - sprutan lång - lilla har klippt sig och vi har handlat valpfoder, matskålar, koppel och halsband samt liten bur till Börje. Jag längtar så att jag spricker☺

Efter maten tränade jag agility med lilleman. Gick ganska okej, men han var lite seg. I helgen är det tävlingar i Vänersborg och massor av starter...Lilleman är anmäld till 4 klasser, om han orkar😉

Godnatt😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...