Dum - Dummare...

Så kan Vi nämligen kalla mig och Freddan numera☺. Vi är lika dessa två dårar på många sätt och har nu fart kors och tvärs över ön Kos under snart 1 v. Har väl bränt drygt 23 mil och 6 mil under denna dag (kändes ett tag som arslet var bortdomnat och sätet satt kvar)...
Det är verkligen roligt och Vi har haft otroligt härliga dagar, med många skratt, mycket god mat, härlig värme och SOL samt många stopp både här och där☺. Har gjort precis vad som fallit oss in och bara tagit dagen som ett nytt äventyr och utforskat nya ställen/platser. Kaffe/öl stopp, badstopp och sist men inte minst stopp för att fylla tanken.

Vi börjar längta l i t e efter vår skatt💜 och Lilleman💙 såklart...och tänk på tisdag när Vi landar så ska vår nya lillebror, Börje💚 med oss hem också. Ni anar inte vilken lycka och glädje jag känner inför detta. Vet att det kommer att bli jobbigt till en början, men bästaste skatten kommer att hjälpa mig massor.

Resväskan ska packas ur och packas om, för veckan därpå åker jag, lilla, lilleman och lillebror till Kalmar och självaste Guldagilityn☺

Jag har tagit massor av fina kort som jag givetvis vill dela med mig av, meeeeen nätet laggar när jag vill publicera ett inlägg med mer än 1-2 bilder...
Ska pröva lite till annars får de skickas när Vi kommer på svennemark igeeeen.

Kramelikramen♡

Kommentarer

  1. Hej på Er!
    Agnes och Cisco kommer säkert att bli jätteglada när ni kommer hem. Idag har vi varit på Läckö Slott det var Medeltidens värld där denna helgen med en massa utställare, vi gick också en guidad tur i slottet. Ni kommer säkert att få reda på mycket för Agnes snappade åt så gott hon kunde om all historik. Just nu är Alfred och William också här så nu spelas det kubb, Agnes och Roland mot killarna. Ha det så gott och njut de sista semesterdagarna!!
    Kram från oss alla på Backa

    SvaraRadera
  2. Godkväll på Er! Har precis kommit hem från en kvällstur "Kos by night". Vad roligt för Agnes att få åka ut till Läckö☺. Tusen tack för all hjälp, Ni är guld värda♡
    I morgon blir det sista semesterdagen med sol och bad samt all god mat. Vi har stoppat och ätit som aldrig förr, tralalalala. Ha det så gott, kram från oss☺

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...