Morgonpromenad / jogg med lilleman...

Godmorgon Onsdag!

Härlig morgontur med Lilleman☺, även om det vart för lite sömn...

Lilla och Cajsa skulle nämligen sova i tält och lilla var lyrisk, tralalalala...men 00.15 var stämningen inte på topp och jag hittade båda kusinerna i lillas säng, tralalalala...det var en tårögd och ledsen lilla som dessvärre hade fått lite andnöd i tältet, tralalalala...så det kan gå - och nu imorse 06.00 så frågade jag om de inte skulle gå ut och bara sova någon timma, tralalalala...för jag menar, det finns väl inget trevligare än att tälta, tralalalala...kollade in nyss 06.30 och de ligger kvar, tralalalala

Nu verkar själva tältmanin ha lagt sig i alla fall. Jag ska fixa lite frukost till dem innan jag åker. Tuuuur att de är lediga för de såg ut som sju svåra år☺

Ikväll ska vi till Vinninga och Gratta finaste Karin som tar studenten i dag☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...