Klippning, lek och simträning...

Godkväll bloggen,

Pust, vilken buse Börje är...han har en enorm energi och visar redan attityd. Verkar inte bli en ny Latmask-Cisco, men  det kan ju självklart ändra sig - kineser är de ju båda som sagt☺
Jag VILL så gärna ha en pigg rackare och det verkar jag nog ha fått med råge, tralalalala...hoppas, hoppas att det blir en bra agilityhund.

Efter klippningen åkte jag hem och hämtade lilla som skulle till sim-kompis-Klara. De åkte sedan på simträning och det hade varit 27 grader i vattnet☺. Sista tränings veckan och sedan blir det ett uppehåll på cirka 5 v...undrar jag om lilla får träningsvärk efter att ha varit ifrån simningen i flera veckor.

Jag har stuvat om hela bilen, så att alla grejer ska få plats. Med två hundar och packning för oss alla, så lär bilen bli pinfull☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...