1 Juni och sommar...

Godmorgon Måndag och 1 Juni!

Då står årets 3 sommarmånader framför oss och det firas med en skvätt regn...eftersom lilla har skogendag/cykel, så har jag per automatik koll på vädret och det skulle nog bli bättre eller iaf uppehåll☺

Då kör lilla sin "sista" riktiga skolvecka och jag har 2 v kvar sedan väntar ett långt sommarlov...nu börjar det kännas att terminen går mot sitt slut.

Inget kines väder idag heller, så lilleman snusar vidare och jag tog ett pass på crossen med Magnum som underhållning.
I eftermiddag ska jag träna lilleman och vi hoppar över simningen - kan omöjligt tvinga i lilla när jag aldrig skulle gå i själv. Det måste bli ett par grader varmare och jag har lovat att simma också☺. #framnäsbadetärförkallttyckerjagnuvillvisimfantasterhaettnyttbadhusnerevidframnäs#

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...