Agilitytävling, knott och tårfyllda ögon...

Hej mitt i natten!

Opps, vilken lång dag det blev i Vänersborg BHK som stod värd för dagens agilitytävling☺. Tur att det är en så vansinnigt rolig sport, för lite knasigt kändes det ändå att vara hemma 22.10.
Och vilken tur jag hade när bästaste F & A hade maten varm åt mig när jag kom hem - Love You♡

Och Lilleman har kämpat sig igenom 4 lopp (2 agility / 2 hopp). Har inte tävlat många klass 2 lopp ännu och dagens banor var inte lätta. Startade med en disk (hoppade ett pinnhinder åt fel håll), sedan 10 hinder fel i agility 2B. I hopp vart det en 5 felare i varje och sista loppet gjorde han riktigt fint☺. Han får ju också som oftast tidsfel och detta märks om än tydligare just i klass 2...där är allt svårare och snålt tilltagna maxtider. Lilleman utvecklas och blir bättre, men det tar tid och det är otroligt mycket jobb. Nu blir det lite välförtjänt vila från agilityn och nästa tävling blir Kalmar och Guldagilityn☺. Och då ska vi förhoppningsvis ha med oss en liten Börje...
Jag är förresten helt uppäten av knott och hela ansiktet ser ut som hejsan-svejsan . De bet och bet i hela huvudet och ansiktet samt händer.

Idag har våra tankar gått till tjejen som bragts om livet - så fruktansvärt och det gör mig så illa till mods. Man kan inte sluta att tänka på henne och hennes familj. Så oerhört tragiskt och ledsamt. Även om Vi nog alla misstänkte vad som hänt, så hade man ändå en stor önskan inombords att hon skulle vara vid liv.

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...