Veckans bästa...

Godkväll!

Hemkommen och nerbäddad efter en trevlig kväll med bästa agilitygänget☺
Lilleman skriker av glädje när han får träffa ViggoLokeAllan-klanen...rolig bana med en riktigt svår slalomingång - ingen start som gynnade lilleman, men det måste dessvärre övas och sista rundan var väl hyffsat ok i alla fall.
Jag tror inte att jag kommer köra någon mer agility innan helgen, för det som inte funkar nu, kommer ändå inte bli så mycket bättre på 3 dagar. Har väl inte några större ambitioner, utan har som mål och önskan om ett flyt och ett fungerande slalom - är ju som sagt premiär för klass 2 och bara den tanken får mig alldeles pirrig☺...hur som, så ska det bli väldigt kul och jag längtar.

Imorgon efter jobbet ska jag åka och handla. Blir väl både det ena och det andra, med tanke på vår lilla övernattning i Fänriken☺. Jag skulle nog kunna åka på tävlingar varje helg utan några som helst bekymmer - varvat med agility och simning.

Har förövrigt varit en bra dag på jobbet och denna veckan blir det kortvecka eftersom jag är ledig på fredag - och nästa vecka, same-same, med 1 maj på fredag. Det enda positiva med vänstersidan☺

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...