Skön hemmadag...

Godkväll!

Vilken skön hemmadag, bestående av grillpremiär, nyputsade fönster, njutit i min badenbaden, kollat film (händer inte ofta nuförtiden och nu har Vi helt plötsligt plöjt igenom en igår, Taken 3 som var grymt bra och idag Micke & Veronica som var sisådär)
Lilla cyklade upp till kusinCajsa imorse och har sedan hängt ihop hela dagen. Vi hoppade simningen ikväll, dels eftersom lilla är hostig och sedan tar vi nu en vecka utan några aktiviteter...på onsdag ska jag, F, S och bror gå på premiärvisningen av Johan Falk (hoppas verkligen att den röda mattan ligger framme☺) och därefter en matbit. Lilla ska sova hos bästaste A & R och hon är dessutom ledig både torsdag och fredag - jag jobbar som vanligt på Valborgsmässoafton men ledig på fredag.

Var ute och tränade lilleman, som gick grymt bra - nu ska jag ta mig en ordentlig funderare HUR jag ska få han lika taggad och säker på tävling som han är hemma. Jag vet att han är grymt bra och det enda problemet är hans fart och engagemang.

Nu är kläderna framplockade för både mig och lilla...klara för morgondagens jobb och skola☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...