Packning och sommarfriss...

Godkväll!

Jobb och skoldag, fint väder och hela eftermiddagen ute med fritids - en helt ok dag, även om jag föredrar lektions verksamhet före fritids verksamhet. Just pyssla och leka har väl aldrig varit min melodi direkt☺

F har varit med lilla hos tandis igen för att justera tandställningen och jag for till Hjertbergs för att handla.
Lilla har börjat packa inför vår lilla road-trip och frågade just: "hur länge är Vi i Kalmar" - varpå jag svarar: "nu är det Vårgårda och bara en övernattning, i juli åker vi till Kalmar"...det är då inte lätt att hålla iordning på allt, tralalalala
Nä, nu laddar vi för en övernattning i Fänriken med husvagns-känsla☺

Lilla sade något på vägen till tävlingen i söndags (ja, ibland får man hålla sig för skratt) här kommer hennes ord;
Jag har 3 mål/önskningar:

1) Vinna OS i simning.
2) Vinna OS i dans.
3) Åka husvagn till Ullared.

Tur att Vi satt med ryggen emot henne, för ibland undrar jag vad som rör sig i den hjärnan...att vinna OS i simning, vore fantastiskt och jag skulle stötta fullt och fast, även i dansen naturligtvis☺. Meeeeen Ullared, där går gränsen och i husvagn dessutom. Nopp, tyvärr lilla skatten, att få se mig dragande på en husvagn mot Ullared, det lär aldrig hända☺.

Ps) Lilleman har fått sin sommarfriss - goodbye allt bedrövligt hår. Jag njuter varje gång trimmern åker fram och pälsen åker bort.

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...