Balsam för själen...

Godkväll!

Idag har jag varit enormt trött och gått i något slags vakuum - först efter lunch började jag känna mig normal igen.

Kom iväg från jobbet i tid och var hemma strax innan 17 (och då har det flutit på bra). Lade mig en stund i en solstol med min soldyrkare i famnen och bara blundade ett par minuter...och det var helt ljuvligt☺
Lata (läs Ylva) åkte vi tidigare in till stan och åt mat på Mc...naturligtvis inte den bästa maten, I know och dessutom en flurry till dessert, tralalalala
For sedan till simningen och ju närmare vi drar oss mot vår/sommar, ju färre simmare kommer och tränar. Vilket är perfekt och det är bara kärntruppen kvar i stort sett. Samma i vår bana och då är simningen som bäst - ingen trängsel och ett lugn i vattnet, precis som balsam för själen☺. Jag brukar simma någonstans mellan 45 min upp till 1 h.
Om en månad stänger badhuset och det är framnäsbadet som gäller. I år ska jag köpa en våtdräkt eftersom hon alltid fryser. Från och med nu i höst kommer LGSS att dela upp simmarna i olika grupper för att träningen ska bli så effektiv som möjlig. Föreningen har verkligen växt det sista året och klubben har många duktiga simmare☺

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...