Tjabidabidoo...

Fy fasen vad, CiscoLillemanSnorbertaliasSnorren har levererat i kväll☺
Att han är speciell, vet nog de flesta som följer min blogg - han är duktig och snabb när han vill, med betoning på VILL...och ikväll var en sådan kväll a la Snorren♡

Jag kände redan när vi kom dit, att han var på bra humör och så glad att träffa sina nyfunna kompisar. Medan vi bygger bana så leker och springer de andra fritt och de har så skoj☺
Jag kör först eftersom lilleman är enda small-hunden och jäklar vad det gick (läs; då hinner inte Ylva med). Och idag kände jag verkligen hur nöjd han var över sig själv...dessa gånger (växer inte på träd) lever jag på länge och mina batterier är laddade till 100 % , Tack min bästaste Snorbert, du har gjort min dag💜

Mina jobbdagar är milt sagt hektiska med ett späckat schema, så påfyllning av energi "med det jag tycker så mycket om är nödvändigt känner jag"...nu är det bara ett big problemas, nämligen att övertyga F om att jag måste åka på ett agilityläger i sommar med alla andra agilitytokar☺. Tror att svaret blir neeeeej och jag ligger redan i förmycketagilityisommarfacket samt kokpunkt närmar sig, tralalalala. Men är jag slug som en räv med en vattentät plan, så kanske...håll tummar & tår.

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...