Förberedd inför morgondagen...

Eftersom jag kommer jobba heltid ett tag framöver, så måste planeringen stämma minutiöst, annars trivs jag inte☺
Så eftersom F & A är borta passade jag på att förbereda morgondagens kvällsmat - vet att det kommer bli en långdag eftersom vi måste till Hjertbergs efter att jag hämtat lilla på skolan.

På tisdag ska vi träna agility och på onsdag är det simträning, så måndag är den enda dagen Vi (passar på när jag kan få hjälp av lilla😉) hinner handla mat. Dansen har bara tre tillfällen kvar samt våravslutning, sedan tar den lilla aktiviteten sommarlov.

Ps) Lilla gjorde en sådan fin teckning på min namnsdag igår❤

Kommentarer

  1. Mums vad det ser gott ut. Här blir det kyckling i thaisås med ris.//ASD

    SvaraRadera
  2. Ikväll blev det "mina" frallor och imorgon kväll blir det köttfärs-köttfärs-lådan☺
    På lördag blir det thai-mat från Ha Long som vi älskar - laddning inför en heldag i simhallen☺

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...