NÖJD...

Godkväll!

Då ligger Vi nerbäddade i Fänriken rum 211...lilla♡ har nog redan somnat efter en lång dag☺. Hon har varit så duktig och tycker det är lika kul som jag med agility - hon har filmat loppen och vi har kollat.
Och jag faktiskt nöjd med lilleman's♡ debut i klass 2☺
I agility loppet var han felfri på hinder fram till hinder nr.17 (tredje sista) och där missar/visar (jag kanske dåligt) och han skuttar upp på balansen igen - blir då en disk. Överlag är tempot alldeles för dåligt och det hade blivit tidsfel, men det kändes ändå hyffsat bra och jag vart nöjd.
I hopp loppet var inte starten den mest optimala och de 4 första hindren var "staket" - här gick det på tok för långsamt, men han tog alla utan att stanna☺. Bra slalom och förövrigt kändes det riktigt bra - lilleman är nolla på hinder, men 8 tidsfel och slutar på 9:e plats av 28. Och det är jag faktiskt nöjd med☺

Imorgon kör Vi igen och hoppas att känslan håller i sig och med lite bättre fart...för så fort han känner sig säker och taggad då går det framåt. Måste bara hitta den feelingen lite oftare och lättare.

Nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...