Tisdag...

Godkväll i stugan!

Då var var världens bästa skatt nattad...F kollar House...Cisco-Men ligger helt utslagen över alla kuddar i soffan...och jag sitter i en kant med min älsklingsdator i knät:)

Har väl varit en ganska ordinär tisdag med dagis och städ...var dock lite sorgligt när Ewa berättade att trotjänaren Prinsessan, men alltid kallad Sessan idag skulle vandra vidare till "De evigt gröna ängarna". Tänk att denna fina häst blev hela 31 år och fick avsluta på ett så värdigt sätt...det borde alla hästar få göra. Tur jag hade med näsdukar i jackan...tårarna gick inte att hejda när jag gick förbi och såg lilla Sessan bakom stallet...

Idag har väl vädret varit helt fantastiskt, även fast Vi nu l ä n g t a r efter blåst...så fort det blir lite kallare ute så blir både min och lill-Morvens hud så enormt torr och man kan klia sönder sig. Jag har en supersalva som jag fått av Pappsen och den funkar riktigt bra, men jag måste bara berömma LR`s Aloe Vera produkter. De är sååå himla bra...
'
Kramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...