Demotvätt...

Godkväll i stugan...

Nu är vi mätta och belåtna...fick bli hämtmat eftersom vi tillbringade en längre tid hos FBR-service, där vi haft demotvättning av våra bilar. Med oss fick vi även en väska med lite smått och gott för att hålla bilen fin och skinande:) Kan varmt rekommendera FBR-service...

Angående gårdagens kvällsmat, blir det tyvärr Tummen ned för Findus Laxfile...fick ett sabla fiskben i halsen och efter samtal med 1177, så skulle jag infunnit mig vid KSS i morse. Men efter att ha svalt oändligt många gånger och med en känsla fram och tillbaka om det satt kvar, så beslutade jag mig i morse för att avvakta...och nu känns det ganska bra. Läkaren jag pratade med sa att benet kan rispa till i svalget och detta kan i sin tur ge känslan av att fiskbenet sitter kvar...nu ligger jag lågt med fisk ett tag framöver:)

Nu har lovat att kolla när lilla spelar Wii, så Hej svejs och ha det då bra allesammans...


Kommentarer

  1. usch vad otäckt. hoppas det inte sitter kvar.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Kanske växer ut en lax ur truten snart:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...